Nataša je izuzetan profesionalac koji komunikaciju vidi kao pevanje. Nakon našeg žiriranja jedno je sigurno, a to je da se njen glas čuje i da je struka to prepoznala. Za CMO profesionalce prethodna godina bila je kulminacija svega što su gradili do tada. Prioriteti istaknutih CMO profesionalaca bili su: brinuti o članovima tima, osnažiti korporativnu kulturu, aktuelizovati iskustvo potrošača, stupiti u kontak sa lokalnom zajednicom, digitalno se transformisati i osmisliti najefektivnije marketing strategije. I sve ovo uspela je Nataša sa svojim timom.
Nataša je CMO sa više od 12 godina iskustva u retail i data driven industriji. Zajedno sa svojim timom, lansirala je i implementirala brojne nagrađene kampanje. Član je i nadzornog odbora Super Kartice.
Sanja je istaknuti marketinški profesionalac koji svojim znanjem, energijom i vizijom pomera granice marketinga kao discipline. Rezultati koji stoje iza Sanjinog rada dokazuju da talenat, posvećenost i ekspertiza stečena u Srbiji može da se prepozna, primeni i donese odlične rezultate na daleko širem prostoru na međunarodnoj sceni. U Sanjinom radu vidi se svestranost u sagledavanju tržišta, izlazak iz zone komfora, spremnost na drugačiji pogled i hrabrost za inovacije koje su celu kategoriju gurale napred. Način plasmana proizvoda izdvojio je brendove na kojima Sanja radi i približio ih potrošačima.
Sanja je iskusni marketing menadžer, profesionalac sa dugogodišnjim iskustvom u razvoju strategije i pozicioniranju brendova, u Srbiji i regionu. U kompaniji PepsiCo već preko 6 godina odgovorna je za veliki broj tržišta i brendova.
Verovatno i zbog toga što radi za loved brand, ali pre svega zahvaljujući sjajnom pristupu, jasnoj strategiji i dobrom građenju partnerstava, Ivan, Jaffa i Munch sklopili su sjajnu priču oslonjenu na dobre i prave vrednosti, pametno flertujući sa retro/urbano orijentisanom Yugonostalgijom, ali izbegavajući da brend skrene u „nišu“ i time ograniči postizanje poslovnog cilja.
Ivan je stručnjak za brendove već više od 7 godina. U kompaniji Jaffa Crvenka radi od 2017. godine i zaslužan je za uspešno repozicioniranje i vođenje brenda Munchmallow.
Željka se preko 17 godina nalazi na rukovodećim pozicijama u oblasti korporativnih komunikacija, PR-a i odnosa sa medijima u bankarskom sektoru Srbije. Iza sebe, osim usprešnih PR projekata, ima i zapažene i višestruko nagrađivane projekte doprinosa društvenoj zajednici, što i rezultira činjenicom da je već dve godine član Upravnog odbora Foruma za odgovorno poslovanje. Uvek je bila spremna da pomogne razvoj struke kroz sponzorstva i organizaciju treninga. Ovu nagradu je, između ostalog, i dobila zato što je Banca Intesa zadržala svoju višegodišnju poziciju lidera na tržištu Srbije, sa najvećim brand awarnessom, kao i top of the mind pozicijom za sve upite medija. Dodatno, Banka je u prethodnoj godini osvojila prestižne internacionalne nagrade za Banku godine (The Banker, Euromoney, Global Finance) i mnogobrojne nagrade za komunikacijske projekte u Srbiji, kao što su Kaktus ili PRiznanje.
Željka ima preko 20 godina bogatog profesionalnog iskustva. U Banca Intesa je od 2019. godine gde veoma uspešno vodi PR i sektor odnosa s medijima. Član je UO Društva Srbije za odnose s javnošću.
Tinin pristup izdvojio se utiskom raznovrsnih, zanimljivih i odmerenih aktivnosti u veoma osetljivim uslovima za komunikaciju, kako internu, tako i eksternu. Ostavila je utisak dubokog razumevanje brendova i situacije, kao i samog employer brandinga. Ideje i inicijative su raznovrsnim kanalima i načinima komunikacije usmeravani različitim ciljnim grupama, pre svega internim. Međusobna podrška i povezanost koja je bila u fokusu kod Tine i njenog tima koji je brinuo o zaposlenima obuhvatio je širok opseg zaposlenih na najrazličitijim pozicijama. Tina i njen tim učinili su, tokom pandemije, da se svi zaposleni Atlantic Grupe, na nekoliko tržišta u regionu, osećaju kao jedan veliki tim i da znaju da je kompanija tu za njih.
Tina ima bogato iskustvo u oblasti komunikacija i internih komunikacija. U Atlantic Grupi radi od 2014. godine, a danas vodi zapažene employer branding projekte u okviru kompanije na nekoliko tržišta.
Maja je mlada marketing menadžerka koja se već na samom početku svoje karijere posvetila digitalnom marketingu. Pored toga što kontinuirano radi na svom usavršavanju i praćenju trendova, Maja vrlo aktivno učestvuje u prenošenju svog znanja kroz razne edukativne programe i konferencije i na taj način doprinosi digitalnoj zajednici. Poseduje veliko znanje iz svih sfera digitalnog marketinga, od tehničkog znanja, preko digitalne strategije i kreative, e-trgovine, pa sve do analitike i medijske eksploatacije projekata.
Maja ima preko 10 godina bogatog iskustva u oblasti digitalnog marketinga. U Mercator-S je od 2013. godine, a trenutno je zadužena za vođenje i implementaciju digitalnih kampanja kompanije, kao i za kreiranje media plana.
Kompanija Delta Holding preko 10 godina u svom sistemu ima funkciju koja upravlja društveno-odgovornim inicijativama. Velikim brojem projekata, posebno projektom „Naše selo“ demonstrirali su veliki značaj CSR u savremenom poslovanju i pružili pozitivan primer vredan isticanja u našoj poslovnoj zajednici. Iza svega toga, zajedno sa svojim timom, stoji osoba, žena, koja je po oceni članova žirija ubedljivo zaslužila ovogodišnju nagradu CSR Manager of the Year – Tijana Koprivica.
Tijana radi u kompaniji Delta Holding od 2006. godine. Zadužena je za definisanje i realizaciju strategije svih aspekata održivog razvoja kompanije, a odgovorna je i za uključivanje zaposlenih u CSR aktivnosti.
Anja je preuzela „vruć krompir“ da vodi marketing Donesi na samom početku pandemije, kada se celo tržište upravo okrenulo ka food delivery plaformama. Nakon samo pet meseci rada u kompaniji, dobila je zadatak da uradi 360 rebranding kampanju na tri tržišta i to nakon 15 godina postojanja brenda Donesi. Kroz rebranding kampanju uspela je i da ostvari izuzetne rezultate u promociji. Anja je uspela da ispuni Brand KPI da Donesi postane i ostane #1 TOM brand za naručivanje hrane iz restorana, ali i non-food kategorija koje su uvedene tokom pandemije (supermarketi, apoteke, vinarije, cvećare, pet shopovi i dr.) U proteklim nedeljama svedoci smo i reakcija korisnika na gašenje brenda Donesi, gde smo primetili da je izgrađena poprilično „emotivna“ povezanost sa brendom što je možda i san svakog velikog brenda – da ga korisnici zavole. Ne sumnjamo da je i Anjino zalaganje deo tog sna.
Anja ima preko 5 godina iskustva u struci. Na početku svoje karijere radila je u istaknutim agencijama u Srbiji, da bi 2020. godine prešla na stranu klijenta, u kompaniju Donesi.
I pored izazova izazvanih Covid-19 pandemijom Miodrag Marinković, Marketing Manager kompanije Frikom, ubedljivo je demonstrirao da agilnost u pristupu, pravilna strateška postavka i dobra egzekucija jesu preduslovi za značajne tržišne rezultate. Zbog toga članovi žirija nisu imali dilemu da ovaj rad ocene visokim ocenama i da bez zadrške i rezervi proglase Miodraga Marinkovića, dobitnikom nagrade BRAND INNOVATOR OF THE YEAR u okviru Mark Awards.
Miodrag je marketing i brend profesionalac sa više od 10 godina iskustva u FMCG industriji. Tokom karijere radio je na razvoju i pozicioniranju brojnih brendova koji su danas omiljeni brendovi po izboru potrošača.
Nataša svojom energijom, inovativnošću i brend vizijom svakoga dana pomera granice i ostvaruje rezultate za brendove i kompaniju Atlantic Štark. Marketing tim, na čelu sa Natašom, u poslednjih godinu dana uspeo je da realizuje neverovatne uspehe, nekoliko uspešnih repozicioniranja brendova (Smoki, Bananica, Najlepše želje, Prima, Menaž), ali i lansiranje Ledene Bananice, koja je za samo mesec dana dosegnula godišnje targete, sa minimalno uloženim sredstvima u oglašavanje. Kampanja se proširila sama od sebe, a Ledena je „zavladala“ tržištem u rekordnom roku. I pored izazova koje je COVID-19 doneo sa sobom, Nataša i njen tim nastavili su vredno da rade na repozicioniranju brendova u okviru Atlantic Štarka, kao i sa prilagođenom komunikacijom sa potrošačima.
Nataša ima preko 20 godina bogatog iskustva u struci. Tokom karijere uspešno je vodila i pozicionirala brojne brendove u FMCG industriji. U kompaniji Atlantic Štark je od 2019. godine.
Pored svih priznanja koje će biti dodeljene ove godine u okviru Mark Awards, a na predlog i inicijativu nekoliko članova žirija, osećali smo obavezu da dodelimo jos jedno Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji. Svi smo svesni da je marketing oblast koja se konstantno razvija, i da svi mi širimo svoja znanja iz godine u godinu da bi mogli uspešno da igramo tržišnu utakmicu. Retki su oni koji uspevaju da pored svega toga ostave i lični trag, i pritom još menjaju i okruženje u kome poslujemo na način da podižu standarde i doprinose razvoju struke. Zbog svega navedenog, članovi žirija odlučili su da Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji upravo dodele Nataši Đurđević.
Nataša ima iskustvo u multinacionalnoj kompaniji od preko 20 godina. Zaslužna je za razvoj mnogih marketara u Srbiji jer je kroz svoje delovanje u marketing zajednici bila mentor mnogim mlađim kolegama
Za prestižna Mark Awards priznanja nominovano je 49 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija.