Svaki uspeh ima svoje lice, svoje ime i prezime!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Danka Trbojević, Managing Director, DRIVE Agency rekla je…

Zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Svaku kompaniju čine ljudi. To nam je svima poznato. Dobru i uspešnu kompaniju čine stručni ljudi. Svaki uspeh ima svoje lice, svoje ime i prezime. Stučnjaci su ti koji ne samo da inspirišu i podstiču svoj tim, kolege sa kojima sarađuju, već zasigurno doprinose sveukupnom razvoju tržišta. Identifikovanje, isticanje i promovisanje takvih profesionalaca predstavlja jednu vrstu pohvale, podsticaj za dalji razvoj, a isto tako i stvara kompetitivnost na tržištu i samom razvoju tržišta. Dobre stručnjake treba stvarati, negovati i podsticati.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Nagrade u našoj struci najčešće su za timove, projekte, aktivnosti. Osim na bini, prilikom preuzimanja takvih nagrada, skoro da i ne znamo ko su ljudi koji stoje iza uspešnih priča. Pohvalno je što Mark Awards ističe i nagrađuje upravo pojedinca. Merilo stučnosti jedini je kriterijum kojim ću se voditi pri odlučivanju. Pritom pod stručnošću kao merilu podrazumevam uspeh, inspirisanje drugih i podsticaj razvoju.